دسته‌بندی نشده

طعمه ماهی کپور

طعمه ماهی کپور

طرز تهیه طعمه ماهی کپور، آمور، زردپر و.. به همراه تجهیزات ماهیگیری جز موارد مهم برای شکارچیان است. ما در اینجا نظر تخصصی نمی دهیم چرا که سایت های معتبر و تخصصی مقالات و آموزش های عالی دارند.

مجموعه ما برحسب همکاری و تجربه  با ورزشکاران و متخصصان این حوزه پیشنهاداتی دارد. همان طور که خود می دانید نحوه ی درست کردن غذای ماهی و قرار دادن در قلاب مهارت نیاز دارد. اگر مبتدی هستید بهترین راه خرید طعمه آماده از فروشگاه های معتبر است.

اگر حرفه ای باشید، یقینا اکثریت که این مطلب را مطالعه می کنید افراد با تجریه ای هستید. چون خود طعمه ی شکار خود را تهیه می کنید و الان نیازمند ماده ی اولیه مرغوب می باشید. فروشگاهی خوبی آمده اید و می توانید پودرهای خالص، طبیعی از نوع میوه انتخاب نمایید.

غذای ماهی

انواع طعمه ماهی

طعمه ماهی کپور و ماهی های شکاری انواع گوناگونی دارد. در ۳ دسته کلی طبیعی، غیر طبیعی، مصنوعی جای گرفته است.

طعمه طبیعی از نامش پیداست طعمه و غذایی ازجنس موجودات زنده است. غذایی که خود ماهی ها در آب و زسیتگاه خود شکار می کنند و می خورند.

  • بچه ماهی
  • قورباغه
  • خرچنگ
  • کرم خاکی
  • حشرات
  • میگو

طعمه های غیر طبیعی یعنی طعمه ی که توسط ما از محصولات خوردنی ساخته می شود. هر ماهیگیری برحسب تجربه و کسب مهارت خمیر و غذایی ماهی طوری می سازد که به خوبی در قلاب قرار گیرد.

مواد اولیه برای طعمه های دست ساز این موارد می باشد:

  • نان و خمیر نان
  • میوه و پودرمیوه
  • سبزیجات و ادویه ها
  • ذرت
  • گوشت و مشابه آن

بهترین طعمه ماهی کپور

بهترین طعمه ماهی کپور، غذایی است اولا طعم مطلوب و خوبی دارد. دوما غنی از مواد غذایی سالم و صد البته طبیعی باشد. سوما، اسانس و طعم دهنده ی مصنوعی زیادی نداشته باشد.

می دانید که هر چقدر کپور مشغول طعمه باشد و شما غذایی زیادی در منطقه ی او قرار دهید. درنهایت به طعمه اصلی شما در قلاب نزدیک می شود و تمام!

یک نکته ی خیلی جالب برای شما دارم:

رابطه بین صید خوب و اعتماد به نفس شما در طعمه ی خوب تاثیرزیادی در شکار موفق شما دارد. این تحقیقی هست که در اسپانیا انجام شد. هر چقدر تمرکز خودتان را روی طعمه سوق دهید، طعمه راحت تر صید خواهید کرد.

مواردی چون محل استقرار شما، نحوه ی صحیح ریسه و قلاب، انتخاب عمق رودخانه، طعمه ی با کیفیت فراموش نکنید.
ماده اولیه طعمه ی دست ساز خود را از ما تهیه کنید. ما با تلاش تیم خود یکی از دغدغه های شما را رفع می کنیم.  حالا شما با دقت بالا به فکر شکار طعمه عالی باشید.

غذای آبزیان

پودر میوه برای طعمه ماهی کپور مناسب است؟

پودر میوه تولیدی مجموعه ما برای ماهیگیری و صید شما پیشنهاد عالی است. دو علت اصلی که ما این مقاله را برای شما در نظر گرفتیم:

یکی ،بازخورد مثبت فروشگاه های عرضه مواد غذایی آبزیان است.

دوم، شرکت کنندگان در مسابقات ماهیگیری و افراد علاقه مند به صید ماهی کپور می باشد.

ما نیز چرایی این رضایت را برای شما بیان می کنیم:

  1. پودر توت فرنگی و امثال آن با کیفیت درجه و ۱۰۰ درصد خالص تولید می گردد
  2. پودرهای میوه مخصوص کار شما بدون هیچ اسانس و نگهدارنده ی تولید می شود.
  3. نگران خرید میوه در فصل های مختلف نخواهید شد و هر روزی از فصل سفارش دهید برای شما ارسال می کنیم.
  4. پودر با طعم های مختلف می توانید با خمیر نان مخلوط کنید و جذابیت بیشتری برای ماهی های صیدی شما دارد.
  5. با نگهداری پودرمیوه در یخچال در مدت زمان بیشتری می توانید به ماهیگیری بروید و از هر سری خرید مواد غذایی ماهی رهایی یابید.

مجموعه پودر میوه با فراوری میوه تلاش می کند دغدغه ی شما را برای تفریحات و علایق شخصی تا حد توان رفع نمایید. برای خرید و مشاوره می توانید با در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *