حبه میوه, مقالات

آیا حبه خرما چاق کننده است؟ ۵ مزایای چاقی حبه خرما نسبت به قند طبیعی

چاقی حبه خرما

آیا حبه خرما چاق کننده است یا لاغر کننده؟ ۵ مزیت مهم و اصلی چاقی حبه خرما را در این مقاله می خوانیم. در نهایت پاسخ درست خودتون رو خواهید یافت.

(((مصرف خرمای تازه برای یک فرد سالم-بدون هیچ گونه بیماری- بین ۳ الی ۵ عدد تخمین شده است. به نسبت بیماری و حساسیت گوارشی، آلرژی متغیر می شود که حتما نظر پزشک ارجحیت دارد.

کالری حبه خرمای تولیدی مجموعه ما برای یک عدد زیر ۱۰ کالری است. و شما می توانید با خیالی آسوده روزانه ۵ الی ۷ عدد همراه چای و نوشیدنی میل نمائید.

نکته ی حائز اهمیت این حبه ها در دارا بودن هسته خرما در ترکیبات خود است. خواص هسته خرما (خواص هسته خرما را در سایت دکتر کرمانی میتوانید مطالعه کنید) به قدری زیاد و مقوی می باشد که هر فردی نیازمند مصرف آن است. و نگرانی چاقی حبه خرما در خود نخواهید شد.)))

با میل حبه خرما به همراه چای و نوشیدنی، شیرینی طبیعی را دریافت نمایید. همچنین برای عزیزان و نزدیکان خود این حبه خوشمزه و حبه های دیگر در ظرف شیک ،شیشه ی ، جمع و جور، کوچولو هدیه دهید. ارزش دوستی در قاب سلامتی و تناسب اندام با محصولات خالص و طبیعی – بدون مواد نگهدارنده- چندین برابر می گردد.

۶ مزیت حبه خرما نسبت به قند مصنوعی

۵ مزیت مهم و اصلی برای اینکه حتما از حبه خرما به جای حبه قند استفاده کنیم در این مقاله می خوانید. مجموعه ی پودر میوه با ترکیب گوشت خرما و پودر هسته خرما هدیه بی نظیر تقدیم شما می نمایید.

  • تامین قند بدن و سیری طولانی مدت

وجود گلولز، فروکتوز، ساکاروز در بافت خرما از قندهای پیچیده است. هر ورزشکاری میداند برای تامین انرژی زیاد مصرف خرما بهترین گزینه می باشد. برای شما دوست عزیز هم توصیه می کنیم در زمان اوج کاری حبه خرما بخورید.

  • عملکرد منظم بدن با حبه خرما

نداشتن کلسترول، چربی و در مقابل پروتئین غنی و پتاسیم زیاد موجب تنظیم سیستم عصبی و گوارشی بدن می شود. در ضمن خاصیت کورتونی هسته خرما برای درمان نارحتی کلیه و مثانه  بسیار مفید است.

  • افزایش انرژی بدن بدون کافئین مصنوعی

هسته خرما داخل حبه طعمی نزدیک قهوه دارد. اما کافئین ندارد و با ویتامین های مختلف و مواد درون خود باعث افزایش انرژی شما می شود. هر متخصص تغدیه، خرما را در رژیم لاغری و چاقی روزانه افراد قرار می دهد.

  • کمک به کنترل قند خون

شیرینی دلچسب خرما برای همگان آشکار است. افراد دیابتی به خاطر محرومیت های زیاد کشش زیادی برای مصرف شیرینجات دارند. خرما به همراه هسته  خرما تلفیق شده اند و انسولین طبیعی تولید می کنند. این افراد با حداقل مصرف و حدود ۱الی۲ در روز می توانند میل نمایند.

  • چاقی حبه خرما یا لاغری آن

خرما حبه ی هم قند طبیعی دارد و هم دارای کالری است. برای دریافت کالری حبه خرما مقاله مربوط به کالری یک عدد حبه خرما بخوانید.
لطفا در تعداد مصرف حبه تعادل را رعایت نمائید از حد مجاز بالای ۷ الی ۱۰ عدد در روز تجاوز نکند. به صورت تقریبی یک حبه شیشه ی ۲۰۰گرمی مجموعه پودرمیوه برای ۱۰ الی ۱۵ روز کفایت می کند.

حبه خرما چیست؟

حبه خرما چیست و از چه موادی تشکیل شده است؟ آیا می توان به سالم بودن آن مطمین شد؟ و کلی سوال های دیگری به ذهن خطور می کند. شما در کامنت سوال های خود را بپرسید تا تیم ما دغدغه ی شما را باپاسخ رفع نماید.

از سوال اول شروع می کنیم؛ روزانه ما در کنار چای و نوشیدنی خود از حبه قند استفاده می کنیم. خودمان هم می دانیم مضراتی دارد اما عادت کردیم قند را از قندان برداشته و چای خود را شیرین کنیم.
مجموعه پودر میوه در کنار تولید فراورده های مختلف میوه ی این بار سراغ خرما رفته است. تا در سبک زندگی سالم افراد تغییری مثبت ایجاد کند. بعد کلی آزمون و خطا بر آن شدیم جایگزینی عالی برای قند پیدا کنیم.

ما ادم ها دوست داریم اگر چیز جدیدی را می خواهیم استفاده کنیم شباهت ظاهری به مصرف قبلی داشته باشد. ما خرما با هسته خرما بعد فشرده سازی به صورت حبه قند تبدیل کردیم تا همین خرمای حبه ی را در ظرف قند خود جای دهید و به راحتی میل نمایید.

این محصول پودرمیوه طی چه مراحلی به شکل حبه خرما در می آید؟

ابتدا خرمای تازه از نخلستان برداشت می شود تا به دست ما تولیدکننده برسد. بعد از تحویل سورتینگ میوه انجام می گردد تا سالم از ناسالم جدا شود. در این فاز هسته را از گوشت سوا می کنیم.

هسته ی خرما بعد از خشک شدن و رطوبت گیری تبدیل به پودرهسته خرما می گردد. به قدری این هسته خرما مقوی و پرمنفعت است برای آگاهی بیشتر مقاله …. را می توانید مطالعه کنید.
خرما به حالت خمیری در می آید. اکنون نوبت این رسیده تا خمیر خرما با پودر هسته خرما مخلوط کنیم و در انتها داخل قالب های مکعبی می گذاریم. حمام بخار گرم موجب منسجم شدن حبه می شود.
محصول جدید در جارهای شیشه ای ۲۰۰ گرمی چیده می شوند تا دست شما عزیزان برسد.

مصارف حبه خرما در روز

  • همراه چای، دمنوش
  • میان وعده جمع و جور، راحت در محل کار با حفظ انرژی بیشتر
  • حفظ انرژی و جلوگیری از افت قند ورزشکاران در باشگاه
  • تغذیه کودکان، دانش آموزان، دانشجویان در هنگام مطالعه
  • افزایش بهره وری شاغلین چون پرسنل درمان،محققان، مشاغل ساختمانی ویدی، افراد نیازمند به تمرکز بالای ذهنی و…
  • تامین قند مناسب سالمندان و افراد دیابتی
  • تنقلات شیرین در سرو میز میهمانان و مسافران در هتل ها، جلسات و همایش ها
  • هدیه بسیار مفید و کاربردی به جای جعبه ی شکلات
  • پک سلامت برای عیادت و دیدار بیماران و سالمندان

چرا حبه خرما از مجموعه پودر میوه بخرم؟

  • ۱۰۰ درصد خالص و طبیعی: برای کسانی که دنبال سبک زندگی سالم هستند.
  • تضمین سلامت و کیفیت کالا: در صورت مغایرت با ادعای ما جنس خریداری شده با روی گشاده قابل عودت است.
  • حمل آسان: حبه در هر ظرف و کیف و وسایلی جا می شود.
  • دسترسی راحت: بدون پوست گیری یا هسته گیری عناب را نوش جان کنید.
  • ماندگاری بالا: در هر فصل از سال قابل ارسال است. تا ۹ ماه قابل مصرف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *