آشپزی, مقالات, نوشیدنی

پودر لبو رنگ دهنده ی طبیعی به نوشیدنی

پودر لبو رنگ دهنده ی طبیعی به نوشیدنی

پودر لبو

پودر لبو رنگ دهنده ی طبیعی به نوشیدنی های خنک تابستانی هست. خصوصا برای خاک شیر و یا شربت های آبلیمو خانگی که با رنگ قرمز آمیخته شود زیبای قشنگی به لیوان نوشیدنی شما خواهد داد.

پودر لبو رنگ دهنده ی طبیعی به نوشیدنی

سوالی پیش می‌آید که چه مقدار از پودر لبو را در نوشیدنی اضافه کنیم؟

اگر از طعم خود لبو خوشتان نمی آید و نمی خواهید طعم و عطر لبو را حس کنید کافی ست به اندازه نوک قاشق چای خوری به یک لیوان اضافه کنید صرفا رنگ دهی خواهد داشت و به واقع خیلی خوشرنگ هست.
دوستانی که طعم لبو را دوست دارند و همچنین می خواهند از خواص بسیار غنی پودر لبو بهره مند شود. بین نصف قاشق چای خوری تا ۱و نیم قاشق  داخل نوشیدنی استفاده کنید.

تزیین غذا رنگی با پودر لبو

تزیین غذا با رنگ طبیعی پودر لبو از موارد پر مصرف در رستوران ها و آشپزخانه های ایرانی است.
رنگ خوراکی پودری قرمز امروزه زیاد است و خواهان بیشتری دارد. انواع مختلفی از این رنگ های خوراکی برای تزیین برنج و دسر به صورت صنعتی به بازار عرضه می گردد.
مجموعه پودر میوه در تلاش است مشتریان با خیالی آسوده از خالص، سالم و طبیعی بودن پودر خرید بکنند. درضمن گارانتی بازگشت وجه در صورت صحیح نبودن ادعای خود داریم.
اکنون بپردازیم به این که چطور از این پودر قرمز رنگ برای پخت وپز خود استفاده نماییم.

  • ابتدا پودر را به اندازه یک قاشق چای خوری در مقداری آب جوش حل کرده و حدود ۵ دقیقه اجازه بدیم تا دم بکشد.
  • برای رنگ دهی در خورشت های مختلف پودر لبو را در آب جوش بریزید و چند دقیقه بماند و آخر سر به جای رب در انواع خورشت استفاده بشه.
  • رب خانگی بی نظیر با ترکیب پودر لبو و پودر گوجه فرنگی با نسبت ۴ به ۱ توصیه ما برای شما هست تا از رنگ لبو و عطر و بوی گوجه بهره برد و جایگزین رب صنعتی در انواع غذاها استفاده کرده و سبک زندگی سالم خود را حفظ کنید.