سلامت بدن, سلامتی, مقالات

پودر شلغم، پودر مخصوص فصل

پودر شلغم، پودر مخصوص فصل

شلغم نوعی سبزی به‌اصطلاح ریشه‌ای است که نه‌تنها در غذاها بلکه به‌صورت خام نیز مصرف زیادی دارد.  پودر شلغم به‌دلیل ریشه سفید و گوشتی آن در فصل زمستان بسیار کاربردی است و به‌راحتی خریداری می‌شود.  شلغم معمولاً در مکان‌هایی با آب و هوای معتدل و به‌طور معمول در غرب آسیا و شمال اروپا رشد می‌کند و اعتقاد بر این است که از حدود ۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح وجود داشته است.

پودر شلغم، پودر مخصوص فصل

معرفی پودر شلغم

اگر بگوییم شلغم تنها یک سبزی ریشه‌ای معمولی است، دست‌کم گرفته شده است. این گیاه کاربردی منبع خوبی از مواد مغذی ضروری است و اغلب به‌عنوان یک ماده طبیعی در محصولات مراقبت از پوست همراه با مکمل‌های التهابی و تسکین‌دهنده طبیعی دیده می‌شود. با پودر شلغم همیشه شلغم را همراه خود دارید که در یک بسته‌بندی مناسب با کاربری آسان و قابل بسته‌شدن مجدد عرضه می‌شود تا در فصل زمستان به شما کمک کند.

مزایای پودر

  • منبع خوبی از ویتامین K است.
  • یک معجزه معدنی که حاوی آهن، پتاسیم و مس است.
  • فیبر فراوانی دارد.

علت خرید پودر شلغم از فروشگاه ما

  • قیمت عمده این پودر و سایر پودرها
  • وقتی بیشتر خرید می‌کنید، این شانس را دارید که بیشتر صرفه‌جویی کنید.
  • ارائه محصول باکیفیت و مرغوب
  • استفاده از بهترین دستگاه‌ها و مطابق با استانداردها

فروشگاه ما تأمین‌کننده برتر پودر به‌صورت فله و بسته‌بندی است؛ زیرا این حق شماست که با اطمینان خرید کنید و بدانید مواد باکیفیت تست‌شده را دریافت می‌کنید که قیمت رقابتی دارند و امروز آماده ارسال به سراسر جهان هستند.  همان‌طور که می‌دانید،  پودر شلغم خواص زیادی برای سلامتی دارد.  شلغم معمولاً پس از خشک‌شدن به‌صورت پودر مصرف می‌شود که طعم خوشمزه‌ای دارد و بیشتر در دسرها، سس‌ها، اسموتی‌ها و آبمیوه‌ها استفاده می‌شود و برای تمامی افراد مفید و مغذی است.

پودر شلغم، پودر مخصوص فصل

خواص پودر شلغم

پودر شلغم سرشار از آنتی‌اکسیدان است و به شما کمک می‌کند تا با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها مبارزه کنید.  همچنین یک آداپتوژن است؛ به این معنا که به بدن شما کمک می‌کند تا با استرس سازگار شود و با هرگونه اثرات منفی که می‌تواند روی غدد درون‌ریز (هورمون) و سیستم ایمنی بدن شما داشته باشد، مقابله ‌کند. توانایی آن در کاهش استرس و اضطراب به‌ویژه در زنان یائسه همراه با بهبود علائمی مانند گرگرفتگی و اختلال خواب مورد توجه قرار گرفته است. برای زنانی که در تلاش برای باردارشدن هستند، شلغم می‌تواند به‌ویژه در رژیم غذایی شما مهم باشد؛ زیرا می‌تواند سلامت تخمک و همچنین میل جنسی را بهبود بخشد.

ویژگی پودر

پودر شلغم  ارزش غذایی، خوراکی و دارویی دارد که به‌عنوان گیاهی و طب سنتی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. علاوه بر این به مقدار زیادی در سراسر جهان از شلغم و پودر آن استفاده می‌شود.  بررسی‌های مختلف روی شلغم اثرات ضد تومور، ضد فشارخون، ضد دیابت، آنتی‌اکسیدان، ضد التهاب و محافظت از کبد را نشان می‌دهد. گلوکوزینولات‌ها و ایزوتیوسیانات‌ها ترکیبات اصلی برای اثر محافظتی در برابر سرطان‌ها هستند؛ درحالی‌که فلاونوئیدها و فنول‌ها مطابق با اثرات آنتی‌اکسیدانی هستند و به همین دلیل پودر خواص زیادی دارد.

نحوه استفاده از پودر شلغم

پودر را حدود ۱ قاشق چای‌خوری (۵ گرم) در روز با مخلوط‌کردن مایعاتی مانند اسموتی، آب‌میوه یا شیر یا ماست میل کنید.  توجه داشته باشید که این محصول طبیعی بوده و رنگ و طعم آن ممکن است با فصل متفاوت باشد. اما تقویت‌کننده خوبی برای فصل پاییز و زمستان است که هوا سرد است. برای نگهداری از پودر آن را در ظرفی بریزید و در آن را محکم ببندید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. پودر شلغم فروشگاه ما تنها از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود و تمام محصولات را بررسی کرده و مطابق با تمامی دستورالعمل‌ها و استانداردها آماده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *