فروش عمده و صادرات, مقالات

فروش عمده پودر توت فرنگی کردستان درجه یک بسته بندی شده

پودر توت فرنگی
فروش عمده پودر توت فرنگی کردستان درجه یک بسته بندی شده

فروش عمده پودر توت فرنگی درجه یک و مرغوب از باغات کردستان ایران مخاطبان خود را در بازار داخل و صادرات دارد.
خرید میوه توت فرنگی تازه از مزارع کردستان، مازندران و صومعه سرای گیلان، دلند گلستان در فصل بهار توسط تولیدکنندگان پودر میوه صورت می گیرد.
مشتری این پودر محبوب گستردگی فراوانی دارد و پتانسیل بالای برای کارخانه های ایرانی دارد تا بتوان رقابت بهتری با نمونه های وارداتی داشته باشد.
پودر میوه بسته بندی شده از اوزان چند گرمی تا کیسه های بالای ۲۰ کیلوی قابل عرضه برای خریداران جزیی و عمده است.
اکنون با درخواست خرید و تاییده سفارش خود می توانید از انواع پودرمیوه های مرغوب با کیفیت در قالب های بسته بندی مختلف بهره برد و در صنایع خود بهره ببرید.

 

مرغوب ترین پودر توت فرنگی ایرانی

 

پودر توت فرنگی از نوع ایرانی برگرفته از باغات بسیار مرتفع و حاصل خیز در مناطق مختلف کردستان، نواحی شمال کشور می باشد.
نوع گلخانه ای توت فرنگی که در استان های کرمان، تهران و کرج در سطح گسترده کشت می شود برای پودر کردن نیز قابل قبول می باشند.
پودر شده میوه از لحاظ کیفیت ارتباط مستقیم با نوع میوه تازه و حتی نحوه ی ارگانیک رشد کردن میوه دارد؛ هر چه میوه مرغوب تر باشد قطعا می توان پودر بهتری تولید کرد.
کشور ما ایران نیز در خصوص داشتن مزارع و باغات با وجود اقلیم هوایی بسار مساعد در مناطق گوناگون  این پتانسیل و ظرفیت تهیه پودرهای مرغوب را دارد.
پودر تهیه شده از توت فرنگی خشک شده که در جریان گرمای دستگاه خشک کن قرار می گیرد از منظر طعم و کیفیت عالی و از نظر رنگ تیرگی دارد که به اثر گرماایجاد شده است.

 

خریدار پودر توت فرنگی بسته بندی شده

 

خریدار این پودر میوه بسیار خوشمزه با طعم واقعی توت فرنگی و عطری ملایم اغلب دنبال جایگزین مناسب برای نوع تازه این میوه در تولیدات خود هستند.
مشتری عمده و فله این پودر میوه غالبا صنایع غذایی، شرکت های دارویی و اصناف مربوط به قنادی و کارخانه جات مخصوص لبنیات می باشند.
خرید کننده جزیی پودر میوه که در قالب های بسته بندی چند گرمی از فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی خرید می نماید؛ می توان گفت چنین قشرهای هستند:

 

  • کدبانوهای خوش سلیقه برای تهیه دسر و کیک و نوشیدنی خانگی
  • ورزشکاران حرفه ای و نیمه حرفه ای جهت تقویت قوا و ذخیبره سازی انرژی بیشتر
  • بیماران خاص و افرادی که نیاز به تامین ویتامین های مقوی تر هستند.
  • حوزه ماسک و زیبایی پوست برای خانم های که به سلامت پوست خود حساس ترند.
  • مادران باردار جهت تقویت سیستم بدنی خود و رشد بهتر جنین

 

قیمت پودر توت فرنگی اعلا در فصل بهار

 

قیمت پودر توت فرنگی قطع به یقین در فصل برداشت میوه ارزان تر خواهد شد؛ علت عمده آن خرید در پای باغ از باغدار می باشد.
توت فرنگی میوه ی از خانواده بری با میزان طرفداری بالا در سرتاسر دنیا بوده در کشور ما از اواخر فروردین تا اواخر خرداد ماه قابل برداشت و فروش است.
فصل بهار برای  تازه خوری این میوه مزرعه ی بهترین زمان است و تولیدکنندگان پودر میوه در این برهه زمانی پیشنهادات قیمتی مناسب برای مشتریان دارند.
گلخانه ای توت فرنگی در فصول دیگر موجود است؛ این حسن بزرگی برای تولیدکننده و مشتری فراهم می کند در صورت نیاز با خیال راحت خرید نماید.
قیمت تمام شده برای پودر میوه مخروطی وقرمز با کارای بیشتر در هر نوع صنف غذایی و دارویی سعی می گردد کمتر شود مگر اینکه مشتری به دنبال توت فرنگی خاصی باشد.

 

خرید اینترنتی پودر توت فرنگی درجه یک

 

خرید اینترنتی انواع پودر میوه در ب سایت های مختلف بنا به نوع مشتری و نوع خر ید فله یا بسته بندی و عمده یا خرده فروشی بهترین راه با کمترین زمان است.
دنیای پر از چالش های زندگی  و سرعتی شدن روند روزمرگی ادم ها به همراه ابزارهای تکنولوژی که هر روزه پیشرفته تر می شود نیاز به اینترنت را لازم و مبرم می کند.
بروز بیماری چون کرونا در اوایل ۲۰۲۰ نوع دیگری از خرید های اینترنتی را تشدید کرد و با همه این اوصاف خریدار اینترنتی حضوری بس فعال دارد.
مجموعه پودر میوه ما در خصوص تسریع بخشیدن به این نوع خرید اینترنتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضمانت در خرید محصولات رسالت خود می داند تا از این طریق محصولات بهتری را عرضه بازار اینترنتی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *