فروش عمده و صادرات, مقالات

فروش عمده پودر آلبالو خشک مرغوب و صادراتی

پودر البالو
فروش عمده پودر آلبالو خشک مرغوب و صادراتی

پودر آلبالو خشک شده جز میوه های پر مصرف و آشنا برای بسیاری صنعت، کارخانه، صنف های غذایی و حتی میان وعده در خانواده ها می باشد.
خرید و فروش پودر میوه طبیعی و ارگانیک در حوزه ی تغذیه ای انسان ها از درجه اهیمت بالای برخوردار شده است.
صنایع غذایی، دارویی و حتی دام و طیور نیز درصدد هستند تا در طعم دهنده های خود و همچنین مکمل های غذایی جهت بالا بردن ارزش غذایی از اسانس و پودرهای طبیعی بهره ببرند.
کشور ما در تولید و فراوری میوه های مختلف به خاطر اقلیم آب و هوایی مساعد توان بالقوه و بالفعل بسیاری دارد؛ می توان ارزآوری بیشتری برای کشور داشت.

 

پودر آلبالو و تولید ارگانیک

 

پودر میوه تولیدی و نوع فروش و مصرف آن نیازمند این است تا ابتدابه ساکن توجه به خود میوه، میزان تولید، مزایا و خواص میوه برای صنعت تغذیه انسان داشت.

آلبالوی ترش مزه در رنگ قرمز ما را به یاد آلبالو خشک و مصرف آن در فصول پاییز و زمستان با بسته بندی های کوچک جهت میان وعده می اندازد.
حال این که آلبالو در غذاهای ایرانی و خورشتی نیز طعم دیگری دارد و بسیاری از مادران با پخت آلبالو پلو در زمان برداشت این میوه تنوع غذای دیگری فراهم می کنند.
آلبالو در صنعت شیرینی، دسر و خوراکی های صنعتی کاربرد فراوان دارد و جز میوه های است که طعمی محبوب دارد.
با تکنولوژی پودر کردن میوه ها می توان پودر آلبالوی خشک شده را در بسیاری از موارد صنعتی و غذایی جایگزین کرد.

 

مشتری عمده پودر آلبالو درجه یک

 

پودر میوه ی تولید شده از آلبالوی خشک شده این مقصود را می رساند که چندین کیلو البالوی تازه بعد از خشک شده مقدار کمتری نزدیک به یک کیلو آلبالو خشک می دهد.
پودر این میوه هم از حجم یک کیلو آلبالوخشک شده را در مقیاس چند گرمی به عنوان خروجی می دهد، اکنون با دقت در این نسبت ها این نتیجه را می گیریم که خاصیت یک قاشق غذاخوری پودر، با حدود یک کیلو نوع تازه ی میوه برابری می کند.

 

مشتریان این پودر میوه قطع به یقین این گروه می باشند:

 

  • کارخانه جات صنایع غذایی از نوع خوراکی ، نوشیدنی
  • صنف قنادی برای شیرینی و کیک
  • صنف آب میوه گیری و بستنی
  • مادران جهت تهیه دسر و ژله
  • صنایع تولیدی مکمل های تغذیه انسان و دام
  • ورزشکاران و تامین پروتئین و املاح لازم بدن

 

بازار فروش صادراتی پودر آلبالو

 

بازار برای خرید و فروش پودر میوه ی آلبالو در کشور ما تولید و عرضه خوبی دارد؛ علت عمده این امر میزان تولید بالای آلبالوی تازه است.
ایران در بین کشورهای مهم و بزرگ در تولید آلبالو در رده ششم جهان قرار دارد و توانسته است با میزان تولیدی مازاد بر ظرفیت داخل در حوزه صادرات حضور فعال داشته باشد.
بهترین آلبالوی ترش مزه در شهرهای فیرورق، زازران و برخی شهرهای فارس، مشهد قابل برداشت هست؛ پس از فراوری های لازم از سافه، برگ، هسته و خود میوه آماده عرضه به بازارهای جهانی می شود.

 

پودرهای موجود و قابل تولید از آلبالو اغلب این موارد هستند:

 

  • پودر گوشت آلبالو
  • پودر هسته آلبالو
  • پودر آلبالو با هسته
  • پودر تفاله آلبالو

هر یک از پودرهای که بیان شد مصرف داروی، صنعتی، غذایی خود را داشته و بسته به درخواست مشتری تولید و جهت فروش به بازار عرضه می شود.

 

خرید اینترنتی پودر آلبالو درجه یک

 

خریدار پودر میوه ممکن است تاجر یا بازرگان باشد که برای امور واردات و صادرات کالا برای توسعه ی اقتصاد کشور فعالیت  دارد و با خرید پودر آلبالوی مرغوب مشتریان خود را راضی می کند.

خریدار عمده و فله در بازار داخل نیز برای کارای صنعتی و فروشگاهی این پودر را تقاضا دارد؛ تولیدکننده پودر میوه برای روابط ادامه دار جنس درجه یک و بهداشتی ارائه می دهد.
خریدار جزیی و خرده که برای مصرف شخصی و روزانه خرید می نماید، حتما توجه ویژه باید شد تا با عرضه بسته بندی های کوچک و ارزان قیمت خواسته اش برآورده شود.
خریداران صادراتی، داخلی و حتی مصرف کننده نهایی با استفاده از خرید آنلاین و اینترنتی می تواند در بازه ی زمانی کوتاه و با تضمین در کیفیت پودرهای میوه با خیالی آسوده از مجموعه ی ما خرید خود را ثبت و قطعی نماید.