رستوران، کافه، فست فود, کاربردهای صنعتی, مقالات

نرم کردن گوشت با پودر کیوی

نرم کردن گوشت

هر رستوران داری برای نرم کردن گوشت های کبابی دنبال محصولی کاربردی، زود بازده، راحت و سالم است تا بتواند غذاهای لذیذ و خوشمزه، مهمتر با هضم راحت برای مشتریان خود رقم بزند.

حتما راه و روش های بسیاری توسط سرآشپزان تست شده است و در این مسیر محصول مرغوب هم پیدا شده است، ما این بار آماده ایم تا پودر کیوی را برای شما معرفی کنیم.

پودرهای میوه  تولید شده در مجموعه ما این اطمینان را به شما می دهد تا با سرعتی بالا و صرف زمان کمتر انواع کباب، استیک، برگرهای ترد و مزه دار یخت کنید.

چطوری پودر کیوی را برای نرم کردن گوشت استفاده کنم؟

پودر کیوی به خاطر داشتن آنزیم آکتینیدین در بافت خود می تواند فیبر داخل گوشت را شکسته و سختی گوشت رو به حداقل برساند.

حالا برای مصرف پودر کیوی کافی است ابتدا گوشت آماده شده را روی میز تمیز پهن کنید، با چکش مخصوص گوشت یا چنگال به گوشت و برگرتون ضربه بزنید در نهایت پودر کیوی مثل نمک روی آن ها بپاشید.

سوالی مهمی که توسط مشتریان پرسیده شده این است که تایم استراحت گوشت بعد از آغشته شدن به پودر کیوی چقدر است؟

خدمت شما عرض کنم بسته به تازگی گوشت و اینکه کدوم قسمت از گوشت گاو یا گوسفندی است بین ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت متغیر است.

فرایند پخت ساده و کاربردی با پودر کیوی مهیا و باب میل هر نوع مشتری است چه آنهایی که مشکل گوارش دارند یا مایل هستند نیم پز گوشت را سرو کنند.

نرم کردن گوشت

پودرهای پیشنهادی جهت نرم کردن گوشت کدامند؟

پودرهای میوه تولیدی در مجموعه ما برای راحتی استفاده و زمان کمتر جایگزین خوبی برای میوه تازه می توانند باشند.
غالبا سرآشپزها و رستوران دار مراحل مختلفی برای مزه دار کردن و ترد کردن گوشت، چنجه، برگر و کباب انجام می دهند.
اگر دنبال پودر میوه ی هستید که صرفا سختی گوشت رو بگیرد و طعم مهم نباشد حتما از پودر کیوی ، پودر آناناس و پاپایا استفاده کنید.

چرا پودر کیوی برای نرم کردن گوشت استفاده کنم؟

پودر کیوی مزایای مختلفی دارد به طوری که سود بیشتری برای شما رقم خواهد زد، اکنون با مطالعه آن شما نیز راغب خواهید شد که برای نرم کردن گوشت و استیک خود استفاده نمایید.

استفاده سریعتر و راحت تر:

پودرمیوه شما را از دغدغه شستن، ضدعفونی، پوست گیری، نظارت روی کارکنان برای اجرای صحیح روند خلاص خواهد کرد و نیاز به صرف انرژی کمتری خواهد شد و در نهایت روند کار سرعت بخشیده و هزینه های جانبی کمتری خواهید داشت.

دسترس بودن در تمام فصول سال:

در هر تایمی از سال که درخواست پودر میوه دارید برای شما مهیا بودن و این امر نگرانی شما را در خرید میوه تازه و مرغوب کم کرده و در زمان شما برای میوه از سردخانه های مختلف و معتبر صرفه جویی شود.

نگهداری پودر میوه:

پودر میوه جای کمتری از آشپزخانه و یا یخچال شما را اشغال می کند. مدت زمان نگهداری پودرمیوه نسبت به میوه تازه خیلی بیشتر است. (بین ۹ ماه تا یک سال) یقینا نگرانی از خرابی کیوی تازه به پایان می رسد. در نتیجه هزینه نگهداری کمتری را پرداخت می کنید.

قابلیت ترکیب شدن:

شما کافی است در هنگام تهیه مواد اولیه جهت نرم کردن، پودرمیوه مخلوط کنید. طی چند سری پخت مواد را استفاده کنید که باعث سرعت عمل شما خواهد شد.

دور ریز نداشتن:

پودرمیوه که دست شما هست تماما مورد مصرف قرار می گیرد. در حالی که وقتی میوه تازه می خرید حتما دور ریز زیادی مشاهده خواهد کرد. با کمی درایت متوجه خواهید شد که هزینه کمتر موجب کاهش قیمت محصول نهایی میشود و در آخر سود بیشتری دارید.

نرم کردن گوشت

۱۱ روش رایج رستوران ها برای نرم کردن گوشت

گوشت و کباب، چنجه از غذاهای مهم در منوی هر رستوران ایرانی می باشد. با توجه به اینکه سرو راحت و هضم بهتر و در نهایت لذت میل کردن کباب اهم توجه سرآشپزان بوده. راهکارای زیادی برای نرم کردن گوشت اجرا می شود که مهمترین ها به صورت تیتروار بیان می کنیم.

  1. استفاده از پودر کیوی و انجیر کال، پودر آناناس و پرتقال به عنوان طبیعی ترین و سالم ترین ماده اولیه
  2. استفاده از میوه تازه کیوی، آناناس و پاپایا و پرتقال
  3. افزودن نمک در هنگام پخت نه زودتر
  4. اصول صحیح برش با چاقو روی گوشت
  5. چکش یا بیفتک مخصوص گوشت
  6. چربی گوشت همراه گوشت جهت آبدار کردن
  7. مهارت شناخت و انتخاب گوشت تازه
  8. غوطه ور کردن یک روز قبل از پخت در مخلوط ماست و پیاز
  9. پودرهای صنعتی چون پودر آنزیم ها و پلی فسفات ها
  10. ادویه های ترکیبی مخصوص کباب

متاسفانه استفاده از جوش شیرین و بکینگ پودر توسط برخی سرآشپزان

سخن آخر

سرآشپزان مختلفی از مجموعه ی ما خرید پودر کیوی  را به صورت مکرر دارند و رضایت مندی این عزیزان ما را بر این کرد که در رسالت خود جهت تولید پودر ۱۰۰ درصد خالص و با کیفیت مرغوب- نه از جنس کیوی های درجه پایین- متعهد بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *