آشپزی, غذای کودک, مقالات

مکمل غذایی کودک با پودر میوه

مکمل غذایی کودک با پودر میوه

امروزه غذای کودک مورد توجه ویژه والدین قرار گرفته است و این اصلا تعجب آور نیست. باید به کیفیت آن چه کودکان می‌خورند دقت کرد، البته فقط به این دلیل که هر از گاهی باید با فروشندگان غیرمسئول که کالاهای تاریخ مصرف گذشته را در قفسه‌ها قرار می‌دهند یا با تولیدکنندگانی که همه هنجارها را زیر پا می‌گذارند و محصولاتی ایجاد می‌کنند که در واقع برای کودک خطرناک هستند، برخورد کرد. در این مقاله مکمل غذایی کودک با پودر میوه را باهم بررسی خواهیم کرد.

بدن کودک بیش از حد نیاز به مواد مغذی دارد و این قابل درک است، زیرا کبد و کلیه‌های آن هنوز قادر به حذف کامل سموم و مواد خطرناک نیستند. متابولیسم در بدن کودک تسریع می‌شود و این نیز به یک عامل خطر تبدیل می‌شود.

مکمل غذایی کودک با پودر میوه

بنابراین، غذای کودک باید:

  • عاری از مواد نگهدارنده و کنسانتره،
  • با تاریخ انقضای مشخص و منقضی نشده،
  • متشکل از اجزایی که برای کودک خطرناک نیست.

تنها با در نظر گرفتن همه این عوامل و همچنین تعدادی از شاخص‌های عمیق‌تر دیگر، می‌توان گفت که مکمل غذایی کودک با پودر میوه در انواع طعم‌های پودر موز، پودر سیب،  پودر انجیر، پودر هویج و… که هریک خواص خود را دارد، واقعا برای کودک مناسب است و عوارض جانبی ایجاد نمی‌کند.

طیف انواع مکمل غذایی کودک با پودر میوه

طی دهه گذشته، تقاضا برای مکمل غذایی کودک با پودر سیب، انجیر، هویج، موز، پنکیک و کیک، نوشیدنی و… افزایش یافته است.  بیش از ۷۰ درصد بازار را محصولات وارداتی اشغال کرده‌اند که از شرکت‌های هلند، سوئیس و آلمان می‌آیند.  اما باید بدانید که غذای کودک داخلی از نظر کیفیت پایین‌تر از همتایان خارجی نیست و قیمت آن به طور قابل توجهی ارزان‌تر است. به طور مثال، ما مکمل‌هایی با خواص زیاد و بدون عوارض را به صورت پودر موز، پودر هویج، پودر انجیر، نوشیدنی، پنکیک و کیک و… برای کودکان عرضه می‌کنیم و معتقدیم که یک شرکت معتبر تولید مکمل غذایی کودک با پودر میوه،   اجازه تولید هر محصولی را نمی دهد.

پودر میوه در طعم‌های موز، سیب، هویج،  انجیر و… بخشی از رژیم غذایی سالم انسان است. این محصول ۱۰۰% طبیعی و بدون افزودنی‌های شیمیایی است. میوه تازه را منجمد کرده و سپس خشک می‌کنند و به قوام‌های مختلف در می‌آورند، بنابراین یک پودر بسیار غلیظ با مقدار زیادی ویتامین به دست‌ می‌آید. به دلیل محتوای بالای ویتامین‌‌ها است که این پودرها به طور فعال در شیرینی‌پزی و به طور کلی صنایع غذایی استفاده می‌شود و هیچ گونه ضرری ندارند.  سیب نه‌تنها سرشار از ویتامین C است،  بلکه بسیاری از ویتامین‌های دیگر را نیز دارد. محصولات غذایی کودک جایگاه مهمی در بازار تخصصی کشور ما به خود اختصاص داده است.

تجارت غذای کودک

امروزه غذای کودک عمدتاً توسط چندین شرکت ارائه می‌شود که والدین از همه آن‌ها کاملاً راضی نیستند و بنابراین توسعه تجارت در این راستا امیدوارکننده است. با این حال، فراموش نکنید که این به مسئولیت‌پذیری بالایی دارد، بنابراین شما باید بسیار صادقانه و دقیق کار کنید؛ زیرا سلامت کودکان در خطر خواهد بود. در زمینه تولید انواع مکمل‌های غذایی به صورت ازشون سویق، سوپ، نوشیدنی، پنکیک و کیک که خواص زیادی دارد، ما پیشتاز هستیم.

مکمل غذایی کودک با پودر میوه

تهیه غذای کودک با پودر میوه

برای تهیه غذای کودک باید هر ۳ تا ۴ روز یکبار مقدار مشخصی از مکمل‌های پودر میوه در انواع پودر هویج، پودر انجبر، پودر سیب و… برای کودک تهیه کنید؛ سپس غذای آماده شده را در ظروف جداگانه با درب قرار دهید. می‌توانید چیدمان زیبایی را برای کودکان انجام دهید. به عنوان مثال، پودر هویج را در ظروف با درب نارنجی، پودر سیب با درب قرمز،  پودر موز  با رنگ زرد قرار دهید.

تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که ۳-۴ ظرف کوچک در صبح  برای ناهار و شام – تهیه کنید. با نزدیک شدن به زمان تغذیه، محتویات مکمل را در ظرف گرم کرده و به کودک بدهید. این‌ها می‌توانند غذاهای کاملاً متنوعی باشند. ما در تولید مکمل‌های پودر میوه از رنگ‌های مصنوعی در غذای کودک به هیچ عنوان استفاده نکرده‌ایم و به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت از این پودرها استفاده کرده و به سلامت کودک‌تان کمک کنید.

تمامی مکمل‌های پودر میوه ما مانند پودر موز، پودر انجیر، پودر هویج و ازشون سویق، سوپ، نوشیدنی، پنکیک و کیک به طور کامل در مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها و با استفاده از بهترین تجهیزات تست شده‌اند تا سلامت کودک به خطر نیفتد و مادران بتوانند با خیالی آسوده از این مکمل‌های کمکی برای تغذیه کودک خود استفاده کنند. نحوه استفاده از این محصولات در هر نوع و رنگی که باشد بسیار آسان است. و تنها کافی است مطابق با دستور العمل‌های نوشته شده روی جعبه آن‌ها عمل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *