رستوران، کافه، فست فود, کاربردهای صنعتی, مقالات

سوپ رستورانی با گرانول قارچ و هویج

سوپ رستورانی و مجلسی با وجود گرانول قارچ و هویج در قالب های مختلف که ۱۰۰ در صد خالص و رنگی است از مجموعه ما سفارش گرفته و پخت نمایید.

انواع مختلفی سوپ ایرانی و خارجی به سبک های مختلف پخت می شود و جز غذاهای رژیمی هم محسوب می گردد. البته ناگفته نماند ما ایرانی ها در سبک غذایی خود در رستوران و میهمانی ها دوست داریم ابتدا پیش غذای چون سوپ میل نماییم.

پیش غذا به تقریب نشانه دهنده دست پخت و مزه غذای اصلی آشپزها می باشد پس حسابی در خرید مواد اولیه دقت زیادی وجود دارد. ما پیشنهادهای خیلی کاربردی داریم و تماما تلاش کردیم با دستگاه های به روز و کاملا بهداشتی این مواد اولیه را به شما برسانیم.

گرانول قارچ برای سوپ رستورانی

سوپ رستورانی طعم و مزه خاص خود را دارد چرا که با نظارت سرآشپز حرفه ای پخت می شود. ترفندها و نکات ریز اما مهمی در پس کار رعایت می شود تا پیش غذای لذیذ برای سرو مهیا شود.

گرانول قارچ خصوصا برای زیبایی روی سوپ و مزه دار کردن آن جز گزینه های پیشنهادی برای انواع سوپ های ایرانی محسوب می شود. این قارچ ها با رنگ سفید همانند قارچ تازه خود نمایی می کند.

مجموعه تولیدی ما نیز قارچ خشک در قالب های اسلایسی، نگینی و حتی پودری در اختیار شما رستوران دار و تولیدی های سوپ صنعتی قرار داده است.

گرانول هویج مخصوص سوپ رستورانی

گرانول هویج اغلب به صورت خلالی یا نگینی می توانید از ما تهیه نمایید. هویج جز مواد اولیه اصلی در سوپ های رستوران و تولیدی های سوپ اماده است.

شما با داشتن گرانول هویج در آشپزخانه خود به راحتی می توانید در هر زمانی به اندازه حجم سوپ خود اضافه کنید و دیگر نگرانی خرید هویج تازه و تمیزی آن، خلالی کردن نداشته باشید.

هویج خشک وقتی در قابلمه پخت سوپ اضافه می کنید بعد از پخت زیبایی و نازکی و راحت جویدن را خواهید دید؛ چقدر هنگام سرو لذت بخش خواهد شد.

لعاب دهنده عالی سوپ رستورانی با پودر میوه

لعاب و قوام سوپ یکی از موارد مهم در خوشمزگی غذا است. هر سرآشپزی این را می داند برای کسب رضایت مخاطب و مشتری خود حتما لعاب خوبی به سوپ دهد.

روش های مختلفی برای لعاب دار کردن سوپ وجود دارد، ما برخی از مهم ترین موارد را اشاره می کنیم هرچند ممکن است بسیاری از شما این ها را می دانید اما ما در مجموعه خود راه های آسان تری پیشنهاد داریم.

۱٫ لعاب دادن سوپ با پودر سیب زمینی

یکی از ترفندهای جالب برای لعاب سوپ این است که سیب زمینی، هویج، گوجه، پیاز به صورت درشت یا نگینی می پزند؛ بعد با دستگاه پوره ساز، پوره می کنند. ما پیشنهاد می کنیم پودر سیب زمینی برای قوام دهی استفاده کنید خیلی در زمان صرفه جویی می شود.

۲٫ لعاب سوپ با رشته یا جو

سوپ جو یا سوپ رشته از محبوب ترین و قدیمی ترین در بین مردم شناخته شده است و یقینا استفاده از رشته ویا جو برای لعاب است. این را می دانید که در مرحله آخر اضافه می شود.

۳٫ لعاب سوپ با آرد جوانه گندم و ماش

گاها در مرحله آخر پخت سوپ، آرد یا پودر جوانه گندم و ماش با کمی آب مخلوط کنید. به مدت ۱۵ دقیقه اجازه می دهیم تا خامیش از بین برود؛ این روش هم بسیار ساده و آسان است.

چرارستوران وتولیدی ها از پودر میوه برای سوپ استفاده کنند؟

استفاده سریعتر و راحت تر:

پودرمیوه شما را از دغدغه شستن، ضدعفونی، پوست گیری، نظارت روی کارکنان برای اجرای صحیح روند خلاص خواهد کرد و نیاز به صرف انرژی کمتری خواهد شد و در نهایت روند کار سرعت بخشیده و هزینه های جانبی کمتری خواهید داشت.

دسترس بودن در تمام فصول سال:

در هر تایمی از سال که درخواست پودر میوه دارید برای شما مهیا بودن و این امر نگرانی شما را در خرید میوه تازه و مرغوب کم کرده و در زمان شما برای میوه از سردخانه های مختلف و معتبر صرفه جویی شود.

نگهداری پودر میوه:

پودر میوه جای کمتری از آشپزخانه و یا یخچال شما را اشغال می کند. مدت زمان نگهداری پودرمیوه نسبت به میوه تازه خیلی بیشتر است (بین ۹ ماه تا یک سال) یقینا نگرانی از خرابی کیوی تازه به پایان می رسد. در نتیجه هزینه نگهداری کمتری را پرداخت می کنید.

قابلیت ترکیب شدن:

شما کافی است در هنگام تهیه مواد اولیه جهت نرم کردن، پودرمیوه مخلوط کنید و طی چند سری پخت مواد را استفاده کنید که باعث سرعت عمل شما خواهد شد.

دور ریز نداشتن:

پودرمیوه که دست شما هست تماما مورد مصرف قرار می گیرد. در حالی که وقتی میوه تازه می خرید حتما دور ریز زیادی مشاهده خواهد کرد. با کمی درایت متوجه خواهید شد که هزینه کمتر موجب کاهش قیمت محصول نهایی میشود و در آخر سود بیشتری دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *