آشپزی, غذا, مقالات

سس پرتقالی با پودر پرتقال اعلا درست کن

پودر پرتقال

سس پرتقالی با پودر پرتقال خوشمزه ترین و بهترین چاشنی هست که برای طبخ غذاهایی مثل مرغ پیشنهاد می گردد؛ و یا می تواند در دسرها و کیک های پرتقالی مورد استفاده قرار گیرد. فصل بهار و تابستان به دلیل طولانی بودن روز و هوای مطبوع  بسیاری مردم ترجیج میدهند خوردنی های خوشمزه در کنار خانواده و دوستان در دل طبیعت و سفر نوش جان بفرمایند. در این مقاله با هسپریدین بیشتر آشنا خواهیم شد.
اما، پرتقال در این نیمه اول سال کمتر در بازار موجود است و صرفه اقتصادی هم ندارد. ما این مشکل را برای شما حل کرده ایم.
پودر پرتقال یکی از پیشنهادهای ویژه برای کدبانوگران و سرآشپزان می باشد تا بتوانند به راحتی و آسانی سس پرتقالی را درست کنند.

چرا پودر پوست پرتقال ؟

از قدیم الایام آشناترین مصرف برای پوست پرتقال، خلال پرتقال بوده و در غذاهای سنتی چون شیرین پلو مصرف می شود.

حالا، چرا پودر پوست پرتقال در سبد خرید خانواده ها لازم هست جای بگیرد؟ تمامی نعمت های که در سرتاسر دنیا گستره دارد یقینا پر از خواص و مزایای مهم دارد که به مرور کشف می شود. اکنون پوست پرتقال منبع غنی هسپریدین است.

با پودر پرتقال یا پودر پوست پرتقال چی میشه درست کرد ؟

پودر پوست پرتقال شامل بخش نارنجی و سفیده ی پرتقال است، مجموعه پودر میوه با تهیه پودر پوست پرتقال توانسته منبع غنی از هیسپریدین پرتقال را جداکرده و قابل خوردن نماید.

اکنون سوال پیش می آید با تلخی که در پودر پوست مرکبات است  آن را چگونه مصرف کنیم؟ با ما همراه باشید تا به سادگی و راحتی مصرف این پودر را بدانید.

  • پودر پوست پرتقال در کنار مواد دیگر سس پرتقالی که در ویدیو آموزشی برایتان آماده کرده ایم آماده کرده و مرغ مجلسی و شیک تهیه کنید.
  • دمنوش پودر پوست پرتقال در این روزای کرونایی به هیچ وجه از دست ندهید. چرا که هسپریدین و ویتامین C بهترین سلاح در مقابل ویروس کووید نوزده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *